Tegenwoordig wordt verwacht dat het verkeer van goederen snel en efficiënt verloopt om zo aan de vraag van de markt en aan dat van de klant te voldoen, ze verwachten betere service van u. Door uw vermogen om de doorlooptijd te verminderen en de nauwkeurigheid in het beheer van de order verzending te verbeteren kunt u zich beter positioneren ten opzichte van uw concurrentie.
LoGeo's Order en Collectie overzicht maakt orderverwerking sneller en gemakkelijker, doordat niet alleen u, maar ook uw klanten direct nieuwe orders in het systeem kunnen invoeren. Beide partijen kunnen de status van zendingen controleren en kunnen continue de laatste updates over de status verkrijgen. LoGeo helpt u bij het zo optimaal mogelijk plannen van al uw zendingen door automatisch de beste route plannen rekening houdend met de vracht en verkeerscondities om zo brandstof, personele kosten en slijtage te beperken.
Bij het opvoeren of importeren van nieuwe orders worden er direct SSCC barcodes gegenereerd voor zodat iedere zending van begin tot eind op verschillende momenten in uw keten kan worden gescand om zo direct de locatie, status en voortgang te bewaken. Elke streepjescode is uniek zodat de verschillende eenheden niet door elkaar gehaald kunnen worden. Op verschillende momenten in de keten controleert LoGeo op correctheid van de barcode om zo te waarborgen dat we exact weten welke goederen zijn opgehaald, afgeleverd, waar ze zich bevinden in uw warenhuis etc.
Door uw chauffeurs gebruik te laten maken van de speciaal ontwikkelde LoGeo Chauffeurs applicatie op een speciaal apparaat of op iedere willekeurige smartphone of tablet met daarop een Android 4.0 of hogere installatie, krijgt de chauffeur direct een actueel overzicht van zijn werkzaamheden en op te halen en af te leveren goederen. De exacte chauffeurs locatie en stop status updates zijn per direct beschikbaar in de LoGeo applicatie zodat zowel u als uw klanten direct op de hoogte zijn van de status van hun zendingen.
Bij succesvolle collectie zal er direct een "proof of collection" (POC) worden aangemaakt. Bij het achtereenvolgens afleveren van de zending op een eindbestemming zal direct een "proof of delivery" (POD) worden aangemaakt. Beide documenten zijn op dat moment direct online beschikbaar voor u en uw klanten. Zij kunnen direct 24/7 deze documenten online inzien. Dit bespaart u veel vragen over de huidige locatie en status van de goederen.
Om meer gedetailleerde informatie te krijgen over LoGeo, vraag dan een brochure aan, bekijk onze demo video's of neem contact met ons om een verschil te maken voor uw bedrijf.